Tuesday, January 3, 2012

2012 :)

assalamualaikum. semoga korang yang sedang membaca sihat dan sejahtera. walaupun dah lambat, tapi saya tetap nak ucapkan selamat tahun baru masihi kepada semua. semoga 2012 ini menjadi titik permulaan untuk meningkatkan mutu amal ibadat kita kepada Yang Maha Esa. insyaallah.

azam??? kalau korang tanya kat saya, jawapan saya mudah. TIADA, kerana buat apa nak pasang azam banyak2 kalau kita sendiri tak dapat nak laksanakannya. kalau macam tu, baik takpayah pasang azam. hahaha.

tapi yang penting, baru saya sedar yang saya dahnak masuk 20an. terasa sekejap masa berlalu. sudah 19 tahun saya hidup di muka bumi Allah ini. macam2 benda yang saya harungi. manis ada, pahit pun ada. semuanya telah membuatkan saya makin kuat hadapi cabaran dan dugaan hidup ini. bak kata orang, kalau kita tidak diduga dengan halangan dan rintangan, bermakna tuhan tidak sayangkan kita.

jadi, RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL

peace yawwwww ^__^

No comments:

Post a Comment