Monday, January 30, 2012

5 more weeks

assalamualaikum, berjumpa lagi kita dalam laman blog ni.

alhamdulillah, sekarang ni dah masuk minggu ke 9 saya berada di UiTM Melaka ni. sedar tak sedar, tinggal 5 minggu lagi sebelum final exam. terasa cepat masa berlalu, mungkin terlalu seronok duk kat sini atau terlalu leka dengan quiz dan test yang makin banyak, berlambak dan bertambah. aduh, memang tak larat badan ni nak menghadap. tapi sebagai seorang pelajar yang bergelar mahasiswa, benda tu dah dikira 'makanan ruji' dalam kehidupan saya.

walaupun dah 2 sem berada disini, saya tidak lupakan sahabat2 lama yang sekarang ni telah selamat menyambung pelajaran mereka. ada yang kat politeknik, ada yang kat matrikulasi, ada yang masih 'bersekolah', ada jugak yang sama U dengan saya (tapi kat cawangan lainlah)

lega rasanya dapat khabar berita begini dari sahabat. saya pun tumpang gembiralah. apa2pun, semuanya dah bawa hala tuju masing2. harap2 apa yang mereka impikan dan kejarkan itu menjadi kenyataan suatu hari nanti.

insyaallah.

SALAM MUHIBBAH.

p/s: rindu kat ayah. :(

No comments:

Post a Comment